Alandy 2016

04.06.2016 – 30.07.2016

2

Jachty

CARTERdibujo

Carter 30′

Uzasadnieniem wyboru jednostki jest głównie jego duża dzielność morska, małe zanurzenia oraz prosta budowa.

Unikalne wybrzeża szkierowe są niczym skalny labirynt. Także dobrze jest mieć jacht, który wszędzie dopłynie i nie będzie sprawiał problemów.

Charakterystyka jachtu:
Typ Carter 30
Typ ożaglowania slup
Powierzchnia ożaglowania 36 m²
Liczba żagli 2
Liczba masztów 1
Długość całkowita (L) 9,14 m
Szerokość (B) 3,07 m
Zanurzenie (D) 1,92 m

 

MacWester Seaforth 36 9

s/y Creola

Jacht pełnomorski (oceaniczny) z centralnym kokpitem, sprowadzony z USA, obecnie pod banderą holenderską (port macierzysty AMSTERDAM) . Kecz z włókna szklanego z masztami aluminiowymi.

Charakterystyka jachtu:
Ilość koi 7+1
Długość 36 stóp
Szerokość 3,4 m
Wysokość 3,7 m
Zanurzenie 1,2 m
Rok budowy 1980
Moc silnika 50 kM
Prędkość teoretyczna kadłuba 7,2 węzła
Silnik: stacjonarny diesel Perkins Bowman rok budowy 1990
16

Etapów

Trasa: Świnoujście – Gotlandia – Sztokholm – archipelag wysp Alandzkich – Turku – Estonia – Łotwa – Litwa – …. – Świnoujście.

Szczegółowy przebieg tras będzie przygotowywany przez każdego sternika indywidualnie według uznania.

60

Dni w morzu

Wyspy Alandzkie to położony na północnym Bałtyku archipelag ponad sześciu tysięcy wysp i wysepek z niemal nieskażoną ludzką ręką przyrodą. Archipelag położony jest u ujścia zatoki botnickiej między Szwecją a Finlandią

Wyspy Alndzkie nazywane często Perłą Bałtyku (Östersjöns pärla). Piękne krajobrazy, czyste powietrze i woda, setki kilometrów krętego wybrzeża, nieskażona przyroda – to wymarzone miejsce dla żeglarzy, wędkarzy, rowerzystów i wszystkich spragnionych kontaktu z naturą. źródło: www.gwardak.com

Na każdym kroku odnaleźć tu można osłonięte od wiatru i fali ciche zatoczki i kotwicowiska. Można żeglować całymi dniami pozostając z daleka od osad ludzkich i jakichkolwiek śladów cywilizacji.

Niewątpliwym urozmaiceniem wyprawy będą białe noce, podczas których słońce niechętnie chowa się za horyzontem oraz „bastu” czyli tradycyjna fińska sauna.

Znajdziemy tutaj zróżnicowaną roślinność, różnorodne lasy, ciekawe formacje skalne tworzące wyjątkowe, szkierowe wybrzeże oraz liczne groble łączące ze sobą część z wysp archipelagu.

80

Uczestników

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

604 108 143 Karol Boroń
karolboron@gmail.com lub kontakt@jachtklub.wroclaw.pl

Koszt czarteru całego jachtu na tydzień do podziału na ilość osób w załodze to:
– Carter 3300 zł

– Creola 4620 zł
Dodatkowe koszty takie jak dojazd czy składka na wyżywienie będzie ustalana przez każdego sternika indywidualnie.

Poniżej znajduje harmonogram rejsu wraz z dostępnością miejsc.

CARTER

TERMIN

                    STERNIK

                             ZAŁOGA

  04.06. – 11.06.16

Rejs techniczny dla sterników

11.06. – 18.06.16

Ania Dobrzańska

  18.06. – 25.06.16

Ania Dobrzańska

  25.06. – 02.07.16

Jacek Orzechowski

  02.07. -09.07.16

Karol Boroń

  09.07. – 16.07.16

Tomasz Skomorowski

 

  16.07. – 23.07.16

  23.07. – 30.07.16

 

CREOLA

TERMIN

                     STERNIK

                           ZAŁOGA

  04.06. – 11.06.16

Rejs techniczny dla sterników

11.06. – 18.06.16

Paweł Zimnowłodzki

 

18.06. – 25.06.16

Robert Rzepecki

25.06. – 02.07.16

Paweł Skrzypczyński

02.07. -09.07.16

Marek Węgrzyn

09.07. – 16.07.16

Adam Lenartowski

16.07. – 23.07.16

 

23.07. – 30.07.16

 
MIEJSCA WOLNE

MIEJSCA ZAJĘTE

Zgłaszać się mogą pojedyncze osoby, samotni sternicy, lub całe załogi.

Zapraszamy!